Πέμπτη 19 Ιανουαρίου 2012

TOYOTA HILUX 2012

Tο Toyota Hilux με την κληρονομιά της 40χρονης επιτυχημένης πορείας και με παγκόσμιες πωλήσεις άνω των 13 εκατομμυρίων οχημάτων, δίκαια διατηρεί τον τίτλο του παγκόσμιου ηγέτη στην ιστορία των pick-up διαθέτοντας σταθερά και αναλλοίωτα, μεταξύ άλλων, την απαράμιλλη ποιότητα και ανθεκτικότητά του, τις μοναδικές τεχνολογίες του και την αξεπέραστη εγγύηση Toyota.

Στην ελληνική αγορά, παραμένει επίσης επι σειρά δεκαετιών ο απόλυτος ηγέτης των pick up και βρίσκεται στην πρώτη θέση πωλήσεων (το 2011 στην ελληνική αγορά το Hilux κατέκτησε μερίδιο πωλήσεων 37,3%).

Παράλληλα με τις εξαιρετικές δυνατότητές του που το καθιστούν ως τον πλέον αξιόπιστο συνεργάτη στη δουλειά, το Toyota Hilux προσελκύει ολοένα περισσότερους οδηγούς με έντονες και απαιτητικές δραστηριότητες ελεύθερου χρόνου. Το εντυπωσιακό και δυναμικό αμάξωμά του, ιδιαίτερα στις επιβλητικές εκδόσεις Εxtra & Double Cab, σε συνδυασμό με τους νέους, οικονομικότερους κινητήρες του, προδιαγραφών Euro 5, καθιερώνουν το Hilux ως «τον καλύτερο φίλο για τη δουλειά αλλά και για το «παιχνίδι». .

Δίκαια το πρώτο αυτοκίνητο όλων των εποχών, το οποιο πέρασε από τους Αρκτικούς ογκόπαγους  για να φτάσει στο Μαγνητικό Βόρειο Πόλο, αλλά και το απόλυτο εργαλείο του επαγγελματία καταναλωτή για σχεδόν μισό αιώνα παραμένει στη Νο1 θέση, σε Ελλάδα, Ευρώπη αλλά και παγκόσμια.

Με το Hilux 2012, η Toyota λανσάρει μία νέα εντυπωσιακή εξωτερική σχεδίαση, εμπνευσμένη από τους τετρακίνητους θρύλους της Toyota Land Cruiser και RAV4, σε συνδυασμό με σημαντικά βελτιωμένη ποιότητα,στο εσωτερικό του αυτοκινήτου.

Εξωτερική σχεδίαση

Εξωτερικά, το Hilux 2012 είναι πλήρως ανασχεδιασμένο στο μπροστινό μέρος, από την κολόνα A και εμπρός, με νέα σχεδίαση μάσκας, γρίλιας και προφυλακτήρα, νέα φωτιστικά σώματα με διπλές λάμπες αλογόνου και νέο καπώ που περιλαμβάνει μεγαλύτερο, κεντρικά τοποθετημένο αεραγωγό. Το εντυπωσιακό προφίλ του αναδεικνύεται με τους νέους εμπρός και πίσω θόλους φτερών, τις ανασχεδιασμένες ατσάλινες και αλουμινένιες ζάντες 15’’-16’’-17’’ και τους νέους εξωτερικούς καθρέπτες. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζουν τα ανασχεδιασμένα φώτα και ο στάνταρ ίσιος προφυλακτήρας αλλά και, για το «έμπειρο μάτι», η ελαφρώς μακρύτερη καρότσα σε όλους τους τύπους καμπίνας.




Εσωτερική σχεδίαση

Το εσωτερικό του Hilux 2012 είναι σημαντικά ανανεωμένο με ακόμη περισσότερα στοιχεία εξοπλισμού που παραπέμπουν σε επιβατικό όχημα. Διάχυτη είναι η αναβαθμισμένη αντιληπτή ποιότητα καθώς και η εσωτερική αισθητική και αρμονία που έχουν αναβαθμιστεί σημαντικά με την χρήση ομοιόμορφων, σκουρότερων αποχρώσεων, ποιοτικότερων υλικών και την προσθήκη ασημί λεπτομερειών σε διάφορα σημεία της καμπίνας.
.
Μέσα στην καμπίνα ξεχωρίζει η ανανεωμένη σχεδίαση του πάνω τμήματος του ταμπλό, όπου ένας νέος, οριζόντιος πίνακας οργάνων ενισχύει την αίσθηση πλάτους και ευρυχωρίας ενώ το ανανεωμένο σχεδιαστικά τιμόνι και τα νέα κεντρικά όργανα προσθέτουν ακόμη περισσότερη «φρεσκάδα»  Στο εσωτερικό φιλοξενείται και το Toyota Touch, μία προηγμένη μονάδα πολυμέσων, μοναδική στην κατηγορία, με έγχρωμη οθόνη αφής 6.1” και πληθώρα δυνατοτήτων για τον οδηγό, όπως ο έλεγχος του ηχοσυστήματος και των ρυθμίσεων του αυτοκινήτου, η συνδεσιμότητα με USB, Bluetooth και i-pod/mp3 players και, φυσικά, την προβολή της κάμερας οπισθοπορίας για εύκολο και ασφαλές παρκάρισμα.  .

Πληθώρα επιλογών για κάθε ανάγκη

Απόλυτα προσαρμοσμένο στις διαφορετικές ανάγκες των πελατών, το Hilux 2012 προσφέρει σαφή διαφοροποίηση μεταξύ σκληρού εργαλείου δουλειάς (‘workhorse’), οχήματος διπλής χρήσης (‘dual usage’) και αυτοκινήτου ελεύθερου χρόνου (‘leisure’), που αποτυπώνεται στα πέντε επίπεδα εξοπλισμού: Standard, Comfort, Special Edition, Cruiser και Tornado.

Επιπλέον, προσφέροντας τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε τρεις τύπους αμαξώματος, δύο εξαιρετικά αποδοτικούς κινητήρες, μηχανικό ή αυτόματο κιβώτιο και μετάδοση 2WD ή 4WD, το δημοφιλέστερο pick-up στον κόσμο ικανοποιεί τώρα τις απαιτήσεις μιας ευρύτερης βάσης πελατών επαγγελματικών αυτοκινήτων και οχημάτων ελεύθερου χρόνου.

Βελτιωμένες επιδόσεις και αυξημένη οικονομία

Με την προσθήκη ενός Φίλτρου Σωματιδίων Πετρελαίου - Diesel Particulate Filter (DPF) και οι δύο κινητήρες 2.5 D-4D και 3.0 D-4D του Hilux 2012 πληρούν τις προδιαγραφές EURO 5, γεγονός που επιτρέπει πλέον τη χρήση τους και στα δύο μεγάλα αστικά κέντρα.

Με την εισαγωγή ενός υπερσυμπιεστή μεταβλητών πτερυγίων, τα μοντέλα Hilux 2012 2WD 2.5 D-4D ωφελούνται από την αύξηση της ισχύος και της ροπής  Συγκεκριμένα, ο κινητήρας παράγει τώρα ενισχυμένη ιπποδύναμη 144 hp (από 120 hp) στις 3600 rpm και ροπή 343 Nm (από 325Νμ) στις 2000 rpm. Παρά την αυξημένη ισχύ, η κατανάλωση μικτού κύκλου έχει μειωθεί κατά 1,0 l/100 km στα 7,3 l/100 km και οι εκπομπές CO2 έχουν κατέβει στα 191 g/km – μείωση 28 g/km, τα χαμηλότερα επίπεδα κατανάλωσης και εκπομπών ρύπων στην κατηγορία!




Οι κινητήρες 4WD 2.5 και 3.0 D-4D, αντίστοιχα, έχουν διατηρήσει τις εντυπωσιακές επιδόσεις των 144hp-171hp ισχύος και των 343-360Νμ ροπής, αλλά επωφελούνται της σημαντικής μείωσης των επιπέδων κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών ρύπων. Συγκεκριμένα, ο κινητήρας 3.0 D4D προσφέρει κατανάλωση μειωμένη κατά 0,6 λ/100χλμ (-7%) ενώ ο 2.5 D4D κατά 1.0 λ/100χλμ, μείωση που φτάνει το 12% και που αντιστοιχεί σε εξοικονόμηση 1.000€ για τον ιδιοκτήτη του σε μια τριετία (υπολογισμός που βασίζεται σε τιμή πετρελαίου στο 1,5€ και σε ετήσια χρήση 20.000 χλμ.)

Και στις δύο κατηγορίες κινητήρων, το νέο Hilux 2012 διατηρεί την πρωτιά με τα χαμηλότερα επίπεδα κατανάλωσης στην αγορά!

Επιπλέον, οι εκδόσεις Hilux 2012 2WD εφοδιάζονται τώρα με το στιβαρότερο πλαίσιο των 4WD μοντέλων. Αυτό όχι μόνο βελτιώνει την απόσταση του οχήματος από το έδαφος, άρα και τις off-road ικανότητες του αυτοκινήτου, αλλά αυξάνει και την ικανότητα ρυμούλκησης των 2WD μοντέλων στους 2,5 t.

Σταθερές αξίες

Παράλληλα με την πληθώρα νέων χαρακτηριστικών που φέρει το νέο Hilux 2012, διατηρεί αναλλοίωτα μια σειρά μοναδικών στοιχείων που αποτελούν, σε μεγάλο βαθμό, τη βάση της αξεπέραστης ανθεκτικότητάς του και της θρυλικής του αξιοπιστίας. Ενδεικτικά, στοιχεία όπως:
  • το στιβαρό πλαίσιο τύπου σκάλας TOP (Toyota Outstanding Performance),
  • το σύστημα Έξυπνης Πέδησης LSPV,
  • τα συστήματα LSD-ADD-VSC-TRC-EBD-BA-ABS,
  • το προηγμένο αυτόματο κιβώτιο που ενσωματώνει δύο τεχνολογίες που εφαρμόζονται στο Land Cruiser (τεχνητή νοημοσύνη για τον έλεγχο ταχυτήτων και πρόσθετη υποβοήθηση για κατέβασμα ταχυτήτων σε καθοδικό οδόστρωμα (Road Condition Support Control)
  • και φυσικά το ενισχυμένο σύστημα Cold Area Pack, προδιαγραφών Σκανδιναβικών χωρών,
«κληρονομούνται» και στο Hilux 2012 και εγγυώνται πως το Hilux θα σταθεί αντάξιο των αναγκών του οδηγού του, σε κάθε περίπτωση.
Όλα αυτά με την ανυπέρβλητη στάνταρ εγγύηση 6 ετών/ 180.000 χλμ της Toyota, αδιάψευστη απόδειξη της αξεπέραστης αντοχής του Hilux.

Συνοπτικά, αλλά και συγκριτικά με της προηγούμενης γενιάς Hilux, οι εκδόσεις του Hilux 2012 Extra & Double Cab σε ό,τι αφορά τις βασικές ανανεώσεις περιλαμβάνουν:

·        Εξελιγμένους κινητήρες diesel Euro 5 με αυξημένες επιδόσεις και μεγαλύτερη οικονομία, την κορυφαία σε κάθε κατηγορία! Εντυπωσιακή μείωση των επιπέδων κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών ρύπων σε όλα τα Extra/Double 4Χ4 (144hp και 171hp), που καθιερώνει με διαφορά το Hilux ως το οικονομικότερο pickup σε οποιαδήποτε κατηγορία ιπποδύναμης και τύπου καμπίνας.

·        Εντυπωσιακά ανανεωμένη εξωτερική σχεδίαση, μέσα από μία πλειάδα νέων στοιχείων, σχεδίων ζαντών αλλά και νέων χρωμάτων.

·        Αναβαθμισμένη αισθητική και ποιότητα εσωτερικού, με υλικά άψογης συναρμογής, ευρύχωρη αίσθηση, hi tech χαρακτήρα και ενισχυμένη χρωματική αρμονία.

·        Νέες προηγμένες τεχνολογίες και εξοπλιστικά στοιχεία άνεσης, λειτουργικότητας και ασφάλειας, όπως το μοναδικό στην κατηγορία Toyota Touch με κάμερα οπισθοπορίας.

·        Αναβαθμισμένη εξωτερική εμφάνιση των Hilux Extra Cab 4Χ2, με σχέδιο προφυλακτήρα, απόσταση από το έδαφος και γωνίες εισόδου-εξόδου-ράμπας όμοια με αυτά που διαθέτουν τα Hilux 4X4.

Το Hilux 2012 παράγεται στην Toyota Motor Thailand και Toyota South Africa Motors, διατίθεται σε 36 Ευρωπαϊκές χώρες, και σε περισσότερες από 135 σε όλο τον κόσμο.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου