Δευτέρα, 25 Νοεμβρίου 2013

Τα Volvo V40 και V40 Cross Country σταθερά στην 1η θέση

Το Αυτοκίνητο του 2013 για την Ελλάδα, στην κορυφή των πωλήσεων στα premiumχάτσμπακ 1.600 κ.εκ., για το πρώτο δεκάμηνο του 2013
Συνολικά 630 ταξινομήσεις, με την παραγγελιοληψία να συνεχίζεται με σταθερό ρυθμό
Από 19.900 € με όφελος απόσυρσης, με πολύ πλούσιο εξοπλισμό

 

Η εμπορική επιτυχία των Volvo V40 και V40 Cross Country συνεχίζεται αμείωτη το πρώτο δεκάμηνο του έτους που διανύουμε. Το σουηδικό μοντέλο ξεκίνησε την χρονιά έχονταςκατακτήσει τον επίζηλο τίτλο Αυτοκίνητο του 2013 για την Ελλάδα και «εξαργυρώνει» αυτήν τη διάκριση με μία εμφατική παρουσία και στο στίβο των πωλήσεων. Το αγοραστικό κοινό, με την προτίμησή του δείχνει ότι συμπλέει με την επιλογή των δημοσιογράφων του ειδικού τύπουκαι επιβραβεύει με τη σειρά του τη δυναμική πρόταση της Volvo.

 

Συγκεκριμένα, το διάστημα Ιανουαρίου-Οκτωβρίου 2013, τα Volvo V40 και V40 Cross Country βρίσκονται στην πρώτη θέση της ιδιαίτερα δημοφιλούς κατηγορίας των premium χάτσμπακ μοντέλων 1.600 κ.εκ., με σημαντική μάλιστα διαφορά από τους ανταγωνιστές τους. Σύμφωνα με τα στοιχεία που ανακοίνωσε ο Σύνδεσμος Εισαγωγέων Αντιπροσώπων Αυτοκινήτων (Σ.Ε.Α.Α.), το μοντέλο της Volvo έχει 630 ταξινομήσεις, με τον αμέσως επόμενο εκπρόσωπο της premium κατηγορίας να ακολουθεί με 544.

 

Είναι χαρακτηριστικό ότι η εμπορική πορεία τoυ V40 είναι σε πλήρη αρμονία με τη γενικότερη άνθησηπου γνωρίζει η Volvo στην Ελλάδα τα τελευταία χρόνια. Σε μία σκληρά δοκιμαζόμενη αγορά, ιδίως την τελευταία τριετία, η Volvo έχει να επιδείξει ανοδική πορεία τόσο γενικά στις πωλήσεις της όσο καιειδικότερα στο μερίδιο αγοράς της μάρκαςΟι συνολικά 1.159 ταξινομήσεις της Volvo για το πρώτο δεκάμηνο του έτους που διανύουμε, περίπου 6% αυξημένες σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του2012, αντιστοιχούν σε ένα μερίδιο αγοράς της τάξης του 2,4%.

 

Αναλυτικότερα, εξετάζοντας τα νούμερα για τις αντίστοιχες περιόδους των προηγούμενων ετών, ηαύξηση είναι εμφανέστατη. Συγκεκριμένα:

Το δεκάμηνο Ιανουάριος-Οκτώβριος 2011, η Volvo είχε μερίδιο αγοράς 1,4%, κλείνοντας τελικά τη χρονιά στο 1,5%, που ήταν 50% μεγαλύτερο από το μέσο όρο της μάρκας την αμέσως προηγούμενη πενταετία, 2005-2010.
Το δεκάμηνο Ιανουάριος-Οκτώβριος 2012, η Volvo είχε στην ελληνική αγορά μερίδιο 2,2%,κλείνοντας τελικά τη χρονιά στο 2,4%, το μεγαλύτερο ποσοστό που είχε καταγράψει ποτέ η μάρκα, ως μέσο όρο έτους, στην Ελλάδα.
Το δεκάμηνο Ιανουάριος-Οκτώβριος 2013, η Volvo έχει μερίδιο 2,4%, με προοπτική ο μέσος όρος με το κλείσιμο της χρονιάς να κινηθεί ακόμα ψηλότερα.

 

Αξίζει να προστεθεί ότι η γενικότερη άνοδος της Volvo στην Ελλάδα το 2013, οφείλεται και στην πολύ καλή εμπορική πορεία των νέων μοντέλων της σειράς «60». Τόσο το Νέο XC60 όσο και τα Νέα S60/V60,που από άποψη πωλήσεων βρίσκονται στην πρώτη θέση της κατηγορίας των premium οικογενειακών, έχουν τύχει ιδιαίτερα θερμής υποδοχής από το ελληνικό αγοραστικό κοινό, τόσο σε επίπεδο λιανικών όσο και εταιρικών πωλήσεων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου