Τρίτη, 28 Μαΐου 2013

Citroën DS3 Cabrio από 14.990 ευρώ

Το νέο μέλος της σειράς DS ξεκινά την πορεία του στην ελληνική αγορά. Διατηρώντας στο ακέραιο τα δυναμικά οδηγικά χαρακτηριστικά της κλειστής έκδοσης, αλλά και την πρακτικότητα της, το DSCabrio προσφέρει απλόχερα τη χαρά της οδήγησης με ανοικτή οροφή, χωρίς κανένα συμβιβασμό.

 

Με εντυπωσιακό σχεδιασμό, δυναμικά οδηγικά χαρακτηριστικά και πρωτόγνωρες δυνατότητες πρωσοποποίησης, τοCitroën DS3 έχει ήδη κατακτήσει το κοινό, αλλά και τους ειδικούς. Το DSCabrio αποτελεί το νέο μέλος της σειράςDSγια το οποίο η Citroën επέλεξε μια σειρά σύγχρονων τεχνολογιών, με στόχο να διατηρηθούν στο ακέραιο τα μοναδικά χαρακτηριστικά του κλειστού DS3, χαρίζοντας παράλληλα τη μοναδική εμπειρία που προσφέρει η οδήγηση χωρίς οροφή.

 

Το DSCabrio εισέρχεται δυναμικά στην κατηγορία με μια σειρά καινοτόμων στοιχείων:

 

Ηλεκτρικά ανοιγόμενη οροφή που λειτουργεί έως τα 120χλμ./ώρα
Το μοναδικό 5θεσιο μοντέλο στην κατηγορία
Ο μεγαλύτερος χώρος αποσκευών στην κατηγορία

 

Με την κληρονομιά του μοναδικού στυλ του DS3

 

Το DSCabrio έχει κληρονομήσει την ισχυρή προσωπικότητα του συμπαγούς 3θυρου μοντέλου, διατηρώντας, με μήκος 3,95μ., πλάτος 1,71μ. και 1.46μ. ύψος, τις γεμάτες ενέργεια και δυναμισμό αναλογίες του. Όλα τα μοναδικά χαρακτηριστικά έχουν διατηρηθεί, όπως για παράδειγμα η οροφή που δείχνει να αιωρείται, το πτερύγιο καρχαρία στην πλαϊνή κολόνα και τα χαρακτηριστικά μπροστά και πίσω φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED.

 

Στην λογική που καθιέρωσε το DS3, οι αγοραστές του DSCabrio έχουν μια πολύ μεγάλη γκάμα επιλογών για να δημιουργήσουν το δικό τους, μοναδικό αυτοκίνητο. Έτσι εκτός από το χρώμα και το σχέδιο των τροχών, το χρώμα στους καθρέπτες, κ.τ.λ., μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε τρία χρώματα για την οροφή: black, Infini blue και DS Monogramme. Αντίστοιχη ελευθερία επιλογής υπάρχει και για τον εσωτερικό διάκοσμο, όπου ο αγοραστής έχει να επιλέξει ανάμεσα σε 6 θέματα: grey, Brillant black, white, Carbotech, blue Infini και Moondust grey.        

 

Κάθε οροφή του DS3 Cabrio αποτελεί μια ξεχωριστή αισθητική επιλογή με άποψη. Η προηγμένη υφασμάτινη οροφήInfini blue σε μπλε και βιολετί τόνους, δημιουργεί ένα μοναδικό οπτικό αποτέλεσμα με τη χρησιμοποίηση τριών διαφορετικών ινών, μία εκ’ των οποίων είναι γυαλιστερή. Κάθε ίνα αντιδρά διαφορετικά στο φως ενισχύοντας αυτό το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του DS3 Cabrio. Αντίστοιχα η οροφή Monogramme έχει σαφείς αναφορές στον κόσμο της υψηλής ραπτικής και των πολυτελών προϊόντων, χρησιμοποιώντας τρεις αποχρώσεις του γκρι και το λογότυπο DS.Ο εξελιγμένος σχεδιασμός της οροφής πέρα από το υψηλών προδιαγραφών αισθητικό αποτέλεσμα, χάρη και στην εσωτερική επένδυση προσφέρει κορυφαία ηχομόνωση.    

 

Οδική συμπεριφορά αντάξια του ονόματος DS3

 

Το DSCabrio αποδεικνύεται ρηξικέλευθο και ως προς τις μηχανολογικές του επιλογές. Αντίθετα με τα περισσότερα ανοικτά αυτοκίνητα που ζυγίζουν σημαντικά περισσότερο σε σχέση με το αντίστοιχο συμβατικό μοντέλο, το DS3Cabrio είναι μόλις 25 κιλά βαρύτερο από την 3θυρη έκδοση. Η διατήρηση του χαμηλού βάρους και ηβελτιστοποιημένη αρχιτεκτονική του ανοικτού μοντέλου διατηρεί όλη την ευελιξία και αμεσότητα του DS3. Οι μηχανικοί της Citroën κατόρθωσαν να εξασφαλίσουν στο DS3 Cabrio την ακαμψία του κλειστού μοντέλου χρησιμοποιώντας την ίδια αρχιτεκτονική για τα πλαϊνά τμήματα και προσθέτοντας ενισχύσεις γύρω από το χώρο αποσκευών. Δομημένο γύρο από την ίδια τεχνική βάση με το 3θυρο μοντέλο, το DSCabrio διατηρεί όλα τα δυναμικά χαρακτηριστικά του DSπου προσφέρουν κορυφαία οδηγική απόλαυση και ασφάλεια.

 

Σχεδιασμένο να είναι ένα εύκολο στη χρήση ανοικτό αυτοκίνητο

 

Το DSCabrio σχεδιάστηκε ώστε να προσφέρει στους επιβάτες του απόλαυση, χωρίς παραχωρήσεις. Συνδυάζει ταπλεονεκτήματα ενός κλασικού ανοικτού αυτοκινήτου με τα δυνατά σημεία ενός 3θυρου hatchback. Με αυτό τον τρόπο η οδήγηση με ανοικτή οροφή δεν υπήρξε ποτέ πιο πρακτική.

 

Η οροφή απαιτεί μόλις 16δλ. για να κλείσει, ενώ έχει τη δυνατότητα να λειτουργεί σε ταχύτητες έως και 120χλμ./ώρα. Ο χρήστης έχει την επιλογή να ανοίξει την οροφή σε τρεις θέσεις: ενδιάμεση, οριζόντια και τελείως ανοικτή.
Οι μηχανικοί εξασφάλισαν κορυφαία ακουστική άνεση, απόλυτα συγκρίσιμη με εκείνη ενός κλειστού αυτοκινήτου, ενώ παράλληλα χάρη στις αεροδυναμικές βελτιώσεις εξασφάλισαν ήσυχο εσωτερικό περιβάλλον ακόμα και με την οροφή ανοικτή.
Ο σχεδιασμός της οροφής καταλαμβάνει το λιγότερο δυνατό όγκο με αποτέλεσμα το DSCabrio όχι μόνο να είναι ένα πραγματικά 5θεσιο αυτοκίνητο, αλλά παράλληλα να διαθέτει και το μεγαλύτερο χώρο αποσκευών στην κατηγορία με 245 λίτρα. Πρωτόγνωρο για την κατηγορία αποτελεί το γεγονός ότι ο χώρος για τους επιβάτες είναι αντίστοιχος με εκείνον του κλειστού μοντέλου. Παράλληλα διατηρούνται τα διαιρούμενα πίσω καθίσματα (60/40), ενώ το πρωτοποριακό άνοιγμα της πόρτας του χώρου αποσκευών (κυκλική κίνηση) επιτρέπει το άνοιγμα της ακόμα και σε σημεία με δύσκολη πρόσβαση (π.χ. όταν το πίσω μέρος του αυτοκινήτου είναι πολύ κοντά σε τοίχο).
Η παραδοσιακά μεγάλη προσοχή που δείχνει η Citroën στην αεροδυναμική σχεδίαση, είχε σαν αποτέλεσμα το DSCabrio -με τη βοήθεια πρόσθετων αεροδυναμικών στοιχείων- να είναι το ίδιο αποδοτικό με το κλειστό μοντέλο.

 

 

Αποδοτικοί κινητήρες για ανοιχτές αποδράσεις

 

Ο ξεχωριστός χαρακτήρας του DSCabrio ολοκληρώνεται χάρη στους αποδοτικούς κινητήρες πετρελαίου και βενζίνης, οι οποίοι ξεχωρίζουν –εκτός των άλλων- και για την ποιότητα λειτουργίας τους, έτσι ώστε οι επιβάτες να απολαμβάνουν μία άψογη ηχητική εμπειρία ακόμα και με ανοικτή την οροφή. Διαθέσιμος με το DSCabrio είναι ο πετρελαιοκινητήρας 1.6 των 92 ίππων, ο οποίος συνδυάζεται με το πρωτοποριακό μικρο-υβριδικό σύστημα e-HDiκαι το αυτοματοποιημένο μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων με δυνατότητα σειριακών αλλαγών. Τα μεγάλα αποθέματα ροπής (230Nm) προσφέρουν άπλετη οδηγική απόλαυση, ενώ παράλληλα η αποδοτικότητα του συνόλου επιβεβαιώνεται από την εξαιρετικά χαμηλή κατανάλωση καυσίμου (μέση 3,8λίτρα/100χλμ.), καθώς και τις εκπομπέςCO2 (99γρμ./χλμ.) που το απαλλάσσουν από την καταβολή τελών κυκλοφορίας.

Διαθέσιμοι επίσης είναι τρεις κινητήρες βενζίνης. Στη βάση της γκάμας βρίσκεται ο κινητήρας των 1.2 λίτρων της νέας οικογένειας κινητήρων PureTech απόδοσης 82 ίππων, ενώ ακολουθούν ο ατμοσφαιρικός 1.6VTi απόδοσης 120 ίππων (διαθέσιμος με μηχανικό και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων) και βεβαίως το βραβευμένο υπερτροφοδοτούμενο σύνολο 1.6THP απόδοσης 156ίππων που εκπέμπει μόλις 137γρμ./χλμ. CO2.    

 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου