Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2012

Από 10.500 ευρώ το νέο Fiat Panda

Το νέο Fiat Panda είναι εδώ! Το μπεστ σέλερ της ελληνικής αγοράς στα αυτοκίνητα πόλης φιλοδοξεί και στη νέα γενιά του, που λανσάρεται στις 3 Μαρτίου (open door), να διατηρήσει τα σκήπτρα χάρη στα αναμφισβήτητα πλεονεκτήματά του. Το νέο Panda αποτελεί τη φυσιολογική εξέλιξη μιας επινόησης που στα 31 χρόνια της ιστορίας της ήταν πάντα ελκυστική, προσαρμόσιμη στις ανάγκες των ανθρώπων και εύκολη στη χρήση. Το Panda είναι όλα αυτά αλλά και κάτι περισσότερο: αποτελεί ένα όνομα με ισχυρή παράδοση και συναισθηματική αξία, ένα αυτοκίνητο που έχει κατασκευαστεί σε περισσότερες από 6,4 εκατομμύρια μονάδες, ένα αυτοκίνητο που έχει κερδίσει 16 εκατομμύρια οδηγούς με διαφορετικούς προσανατολισμούς, διαφορετικές απόψεις, διαφορετική ηλικία, διαφορετική εθνότητα και παρελθόν. Είναι ένα best seller που έχει συμβάλει ουσιαστικά στην ηγετική θέση της Fiat στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων, από το πρώτο 600 ως το 500, από το 126 έως το πρώτο Panda, από το Cinquecento στο Seicento, από το δεύτερης γενιάς Panda (2003) έως το νέο 500 που λανσαρίστηκε το 2007. Η Fiat αποτελούσε πάντοτε το σημείο αναφοράς στην κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης με μια αδιαμφισβήτητη εξειδίκευση που γοήτευσε τους οδηγούς σε όλες τις πόλεις του κόσμου.

Το Panda εκφράζει και στην τρίτη του γενιά όλες εκείνες τις αξίες που το καθιστούν μοναδικό, αυθεντικό, υλοποιώντας όλες εκείνες τις παραμέτρους που προσφέρουν τον ιδανικό συνδυασμό για τους οδηγούς της πόλης. Κι επειδή κάθε ένας από εμάς έχει διαφορετικές απαιτήσεις από το αυτοκίνητό του, το νέο μοντέλο εκμεταλλεύεται στο μέγιστο τους εσωτερικούς χώρους του, παρά τις περιορισμένες εξωτερικές διαστάσεις του. Σημαντική είναι η ευελιξία που προσφέρει στη διαμόρφωση των εσωτερικών χώρων, χάρη στα συρόμενα πίσω καθίσματα. Έτσι, ο χώρος αποσκευών των 225 λίτρων με τα πίσω καθίσματα στην προκαθορισμένη τους θέση αυξάνεται στα 260 λίτρα όταν τα καθίσματα είναι στην πιο εμπρός θέση τους και μπορεί να φτάσει στα 870 λίτρα όταν τα πίσω καθίσματα αναδιπλωθούν.

Tο Panda προσφέρει προηγμένες τεχνολογικά λύσεις, οι οποίες συνθέτουν ένα σύνολο που είναι κορυφαίο στην ασφάλεια, την οικονομία και το σεβασμό στο περιβάλλον. Η φιλοσοφία αυτή καθορίζει και την γκάμα που επιλέχτηκε στους κινητήρες, οι οποίοι είναι όλοι πρωταθλητές στην κατανάλωση, τις εκπομπές ρύπων και τις επιδόσεις. Προεξάρχοντος φυσικά του νέου δικύλινδρου κινητήρα, του TwinAir Turbo 0.9 των 85 ίππων, ο οποίος κέρδισε και το βραβείο "International Engine of the Year 2011" και ο οποίος προσφέρεται τώρα για πρώτη φορά και στην ατμοσφαιρική εκδοχή του με 65 ίππους. Ο ανανεωμένος βενζινοκινητήρας 1.2 Fire των 69 ίππων και ο ντίζελ 1.3 Multijet II των 75 ίππων συμπληρώνουν την γκάμα των κινητήρων. Έτσι, το αυτοκίνητο αποδεικνύεται τελικά ιδανική λύση για τον Έλληνα καταναλωτή, συνδυάζοντας χώρους και ασφάλεια με οικονομία στη χρήση και κινητήρες περιορισμένου κυβισμού και χαμηλών εκπομπών CO2, που περιορίζουν τη φορολογική του επιβάρυνση. Οι εκδόσεις με τους κινητήρες TwinAir Turbo μάλιστα, έχουν εκπομπές CO2 μόλις 99 g/km και απαλλάσσονται εντελώς από τα τέλη κυκλοφορίας.

Η προσπάθεια, όμως, για συνδυασμό της ασφάλειας με την οικονομία και το σεβασμό προς το περιβάλλον οδήγησε και στη χρήση ενός εξοπλισμού με εφαρμογές υψηλής αξίας, τις οποίες οι αγοραστές θα περίμεναν να βρουν μόνο σε μεγαλύτερες κατηγορίες: το σύστημα πέδησης "Low Speed Collision Mitigation", ένα καινοτόμο σύστημα το οποίο μπορεί να ανιχνεύσει εμπόδια μπροστά από το αυτοκίνητο και να το φρενάρει αυτόματα αν ο οδηγός δεν αντιδράσει για την αποφυγή του χτυπήματος, καθώς και το σύστημα πλοήγησης "Blue&Me TomTom 2 LIVE". Σε αυτά προστίθενται συστήματα κι εφαρμογές όπως το σύστημα Start&Stop, ο δείκτης αλλαγής ταχύτητας (Gear Shift Indicator - GSI), οι επιλογές eco:Drive και ECO του κινητήρα TwinAir Turbo, που βοηθούν στη μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων σε εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα. Κάτι απολύτως φυσιολογικό για τη Fiat, τη μάρκα που, σύμφωνα με τις μελέτες ειδικών, έχει τα αυτοκίνητα με τις χαμηλότερες εκπομπές CO2 στην Ευρώπη.

Μια από τις εφαρμογές του νέου Panda που διευκολύνουν σημαντικά τη ζωή του οδηγού μέσα στην πόλη, είναι το ηλεκτρικό τιμόνι Dualdrive με τη λειτουργία "City", η ενεργοποίηση της οποίας ελαφραίνει το τιμόνι και κάνει παιχνίδι την κίνηση στην πόλη και το παρκάρισμα. Τέλος, για τη διευκόλυνση της επικοινωνίας κατά τη διάρκεια των μετακινήσεων, το Panda προσφέρει το σύστημα Blue&MeTM, το πιο δημοφιλές σύστημα πληροφόρησης και ψυχαγωγίας παγκοσμίως, που περιλαμβάνει hands-free με Bluetooth®, αναγνώριση φωνής, θύρα USB, MP3 player και SMS. Συνολικά, η τρίτη γενιά του Panda είναι ένα ευφυές αυτοκίνητο που αποτίει φόρο τιμής στην τεχνολογία και στις ανθρώπινες αξίες.

Το νέο Panda έχει εξίσου ανταγωνιστική τιμή με τον προκάτοχό του, προσφέροντας απλά... περισσότερα! Οι τιμές ξεκινούν από τα 10.500 ευρώ για τις βενζινοκίνητες εκδόσεις και από 13.600 ευρώ για την ντίζελ. Και μέσω FGA Bank, μπορεί o πελάτης να επιλέξει προνομιακά προγράμματα χρηματοδότησης από 3,9% ονομαστικό επιτόκιο και εξόφληση σε έως 72 μήνες. Το μέσο εκτιμώμενο όφελος για τον καταναλωτή είναι 1.000 ευρώ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου