H Γενική Αυτοκινήτων Α.Ε.Β.Ε. Εισαγωγέας-Διανομέας της Honda στην Ελλάδα και μέλος οτυ Ομίλου Επιχειρήσεων Σαρακάκη στην προσπάθεια της να κάνει την υβριδική τεχνολογία ακόμη πιο προσιτή προσφέρει το Jazz Hybrid σε νέεες μειωμένες Αυτή η ενέργεια έχει ως αποτέλεσμα ένα συνολικό όφελος για τον υποψήφιο αγοραστή που φτάνει μέχρι και €1,120.
Πιο αναλυτικά οι τιμές του Jazz Hybrid διαμορφώνονται:
Έκδοση Νέα λιανική τιμή Τιμή με έκτπτωση
1.3 lt Comfort €17,400 €16,900
1.3 lt. Elegance €18,400 €17,900
1.3 lt. Exclusive €19,000 €18,500
Το Honda Jazz Hybrid επιβεβαιώνει τη συνεχή δέσμευση της Honda στην τεχνολογία των υβριδικών, βενζινο/ηλεκτροκίνητων οχημάτων. Η νέα έκδοση σηματοδοτεί την πρώτη φορά που ένα παράλληλο υβριδικό όχημα διατίθεται σε πελάτες της κατηγορίας B. Το σημαντικό είναι ότι το Jazz Hybrid δεν χάνει τίποτα από την πρακτικότητα του συμβατικού μοντέλου, ενώ χάρη στις συμπαγείς διαστάσεις του συστήματος ΙΜΑ της Honda διατηρεί τα πολύ ευέλικτα καθίσματα “Magic Seats”.
Το υβριδικό σύστημα IMA είναι κοινό με των Insight και CR-Z hybrid αντιπροσωπεύοντας μία αποδεδειγμένα αξιόπιστη τεχνολογία. Μέσα από σχεδόν δύο δεκαετίες εξέλιξης και 10 χρόνια πωλήσεων, το σύστημα IMA έχει αποδειχτεί ευέλικτο και αξιόπιστο ενώ πάνω από μισό εκατομμύριο οχήματα που κυκλοφορούν έχουν το προνόμιο των χαμηλών εκπομπών ρύπων και της οικονομίας καυσίμου.
Το νέο μοντέλο είναι εφοδιασμένο με το ίδιο σύστημα κίνησης με το Insight, χρησιμοποιώντας τον ίδιο κινητήρα 1.3 i-VTEC και ηλεκτροκινητήρα όπως το αποκλειστικό, υβριδικό ‘ξαδερφάκι’ του. Το σύστημα συνδυάζεται με ένα κιβώτιο CVT στο Jazz και με εκπομπές CO2 μόλις 104 g/km παράγει το λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα από οποιοδήποτε αυτόματο κατηγορίας Β. Η κατανάλωση καυσίμου είναι μόλις 4,5 l/100km στο μικτό κύκλο. Μία από τις μεγαλύτερες αλλαγές είναι η επιστροφή του κιβωτίου CVT στη σειρά Jazz σε μία εξελιγμένη μορφή μεταβλητής μετάδοσης, για πρώτη φορά στην Ευρώπη
Το νέο μοντέλο είναι εφοδιασμένο με το ίδιο σύστημα κίνησης με το Insight, χρησιμοποιώντας τον ίδιο κινητήρα 1.3 i-VTEC και ηλεκτροκινητήρα όπως το αποκλειστικό, υβριδικό ‘ξαδερφάκι’ του. Το σύστημα συνδυάζεται με ένα κιβώτιο CVT στο Jazz και με εκπομπές CO2 μόλις 104 g/km παράγει το λιγότερο διοξείδιο του άνθρακα από οποιοδήποτε αυτόματο κατηγορίας Β. Η κατανάλωση καυσίμου είναι μόλις 4,5 l/100km στο μικτό κύκλο. Μία από τις μεγαλύτερες αλλαγές είναι η επιστροφή του κιβωτίου CVT στη σειρά Jazz σε μία εξελιγμένη μορφή μεταβλητής μετάδοσης, για πρώτη φορά στην Ευρώπη
Εξοπλισμός
Comfort: Αερόσακοι οδηγού/συνοδηγού /πλευρικοί & τύπου κουρτίνας , Vehicle Stability Control,Magic seats
Αυτόματος κλιματισμός,Τιμόνι με ηλεκτρική υποβοήθηση
Hill Start Assist,CD / mp3
elegance: ( επιπλεον εξοπλισμοσ) Υποβραχιόνιο οδηγού, Προβολείς ομίχλης, Ηλεκτρικά ανακλινόμενοι καθρέπτες με φλας, Αισθητήρες βροχής, Αισθητήρες φωτός, Cruise Control, Δερμάτινο τιμόνι,Κλιματιζόμενο ντουλαπάκι,Χειριστήρια audio στο τιμόνι / USB
exclusive: (επιπλεον εξοπλισμος) Πανοραμική οροφή
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου