Η Fiat επιστρέφει στη Διεθνή Έκθεση της Φρανκφούρτης με σημαντικές πρεμιέρες μοντέλων και τεχνολογικών καινοτομιών να κυριαρχούν στο περίπτερό της, που χαρακτηρίζεται από το λευκό χρώμα και τη μοντέρνα σχεδίαση. Με αυτόν τον τρόπο παγκόσμιες πρεμιέρες και δοκιμασμένα μοντέλα έρχονται να τονίσουν την εξαιρετική θέση της φίρμας στην παγκόσμια αυτοκινητιστική σκηνή.
Αναμφίβολα οι προβολείς πέφτουν πάνω στο νέο Panda, ένα αυτοκίνητο που στα 31 χρόνια της ζωής του ανέκαθεν ήταν συνώνυμο του λειτουργικού design, της ευελιξίας, της ευρυχωρίας, της αξιοπιστίας και της άνεσης. To Panda εκτός από όλα αυτά, είναι και κάτι παραπάνω: ένα όνομα υψηλής ορθολογικής και συναισθηματικής αξίας, το οποίο κέρδισε πάνω από 6,5 εκατ. οδηγούς προσφέροντας απλές, αλλά έξυπνες λύσεις στην καθημερινή μετακίνηση. Τα πάντα είναι πολύ ευκολότερα μέσα στο Panda: να μετακινείσαι, να παρκάρεις, να έχεις τους χώρους που χρειάζεσαι, να τους προσαρμόζεις στις ανάγκες σου και να νιώθεις άνετα. Αναμφίβολα μιλάμε για σημαντικές λύσεις που αποτελούν, στην επέκτασή τους, μια φιλοσοφία ζωής. Επιπλέον, πάνω από αυτοκίνητο, το Panda είναι μια ιδέα που δημιούργησε έναν άλλο τρόπο για να απολαύσει κανείς ένα όχημα με πλήρη ελευθερία. Γι΄αυτό και σήμερα, όπως πάντα, όποιος επιλέγει ένα Panda είναι απελευθερωμένος από συμβατικές μόδες και κατηγοριοποιήσεις. Με μια έννοια το Panda είναι ένα αντισυμβατικό αυτοκίνητο, που από την πρώτη κιόλας γενιά του ήταν σε θέση να καταπλήξει με απλές, αλλά όχι συνηθισμένες λύσεις. Και ακριβώς αυτή η δομική του απλότητα είναι που του επιτρέπει να εξελίσσεται χωρίς να χάνει την αληθινή φύση ενός επαναστατικού αυτοκινήτου. Αρκεί να αναφερθεί πως ήταν το πρώτο αυτοκίνητο στην κατηγορία του που κατάφερε να αποσπάσει τον αναγνωρισμένου κύρους τίτλο «Αυτοκίνητο της Χρονιάς 2004». Ήταν το πρώτο compact (λιγότερο από 4 μ. μήκος) αυτοκίνητο που λανσάρισε κινητήρα πετρελαίου (1986) και ήταν το πρώτο που προσέφερε τόσο τετρακίνητες εκδόσεις (1983), όσο και φιλικούς προς το περιβάλλον κινητήρες σχεδιασμένους για περιορισμό της κατανάλωσης. Tο Panda Elettra, που παρουσιάστηκε το 1990, ήταν ένα από τα πρώτα ηλεκτρικά αυτοκίνητα. Ήταν επίσης το πρώτο 4Χ4 αυτοκίνητο πόλης, που έφτασε στην υψηλής τεχνολογίας βάση στo Εverest σε ύψος 5.200 μέτρα (2004).
Στην 3η του γενιά το Panda είναι πιο ώριμο από ποτέ κάνοντας ένα ακόμη μεγαλύτερο άλμα σε θέματα άνεσης, τεχνολογίας και ασφάλειας συνδυασμένα με μια νέα, μοντέρνα και αρμονική εμφάνιση.
Ξεκινώντας από τη θεωρία πως ο καθένας μας έχει διαφορετικές ανάγκες, το νέο Panda εκμεταλλεύεται στο έπακρο τους εσωτερικούς χώρους, τη στιγμή που ελαχιστοποιεί τις εξωτερικές του διαστάσεις. Συνεχίζοντας να είναι ένα αυτοκίνητο περιορισμένων εξωτερικών διαστάσεων, το νέο Panda αύξησε λίγο τις διαστάσεις του για να προσφέρει τόσο κορυφαία επίπεδα ασφάλειας, όσο και να βελτιώσει ακόμα περισσότερο την ευρυχωρία του. Με μήκος 3,65 μ., πλάτος 1,64 μ. και ύψος 1,55 μ., το νέο Panda μπορεί να φιλοξενήσει με άνεση μέχρι 5 επιβάτες διαθέτοντας έναν από τους μεγαλύτερους χώρους αποσκευών στην κατηγορία του. Επιπλέον, η πρακτικότητα έχει τονιστεί χάρη σε πολυάριθμες θήκες για μικροαντικείμενα, αλλά και τους πολλαπλούς τρόπους διαμόρφωσης των εμπρός και πίσω καθισμάτων. Παράλληλα, ο καθένας μας έχει το δικό του τρόπο ζωής, μια προσωπική σχέση με τα αντικείμενα του και τον τρόπο που τα κατανέμει, αλλά και που τα βρίσκει, στο χώρο. Με αυτή την έννοια το Panda είναι ένας χώρος που μπορείς να γεμίσεις με το προσωπικό σου lifestyle, αλλά και που θες με χαρά να μοιραστείς με άλλους.
Σε ό,τι αφορά στους κινητήρες, η γκάμα του Panda επεκτάθηκε με τους 2κύλινδρους TwinAir: τον υπετροφοδοτούμενο 85 HP, που κατέκτησε τον τίτλο «Διεθνής Κινητήρας της Χρονιάς 2011» (International Engine of the Year 2011) και τον νέο ατμοσφαιρικό 65 ΗP, με ακόμη μικρότερη κατανάλωση. Αρχικά το νέο μοντέλο θα είναι διαθέσιμο με κίνηση στους εμπρός τροχούς (το 4X4 θα ακολουθήσει) και η γκάμα του θα αποτελείται από 4 κινητήρες (85 HP 0.9 TwinAir Turbo, 65 HP 0.9 Aspirated TwinAir, 69 HP 1.2 Fire και 75 HP 1.3 Multijet II), 3 επίπεδα εξοπλισμού, 10 χρώματα αμαξώματος, 4 διακόσμους εσωτερικού, 2 σχέδια ζαντών αλουμινίου (14 και 15 ιντσών) και 2 καλύμματα τροχών για ένα σύνολο άνω των 600 συνδυασμών. Στα νέα στοιχεία του Panda περιλαμβάνεται το «Blue&Me TomTom LIVE» (στην Ελλάδα θα είναι διαθέσιμη η Non-live εκδοχή του καθώς οι Live υπηρεσίες δεν υποστηρίζονται από την εγχώρια υπάρχουσα τεχνολογική υποδομή), που συνδυάζει τα πλεονεκτήματα ενός πλήρως ενσωματωμένου συστήματος infotainment με εκείνα ενός φορητού συστήματος πλοήγησης. Επίσης μέσα στον πρώτο χρόνο των πωλήσεων θα γίνει διαθέσιμο ένα νέο σύστημα φρεναρίσματος, το οποίο σε ταχύτητες κάτω των 30 χλμ./ώρα είναι σε θέση να ανιχνεύσει αντικείμενα σε κοντινή απόσταση και να σταματήσει το αυτοκίνητο αυτόματα.
Την πρώτη μέρα της έκθεσης, που είναι αφιερωμένη στο Διεθνή Τύπο, ο χώρος της Fiat θα είναι σε μεγάλο βαθμό αφιερωμένος στο νέο Panda με την έκθεση 7 αυτοκινήτων, που θα αποτελούν ένα ικανό δείγμα της γκάμας του μοντέλου από πλευράς χρωμάτων, εξοπλισμού και αξεσουάρ. Επιπλέον, για να τονιστεί ο στενός δεσμός με την ιδέα του μοντέλου πρώτης γενιάς, θα εκτεθεί και ένα Fiat Panda του 1980.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου