H νέα Lancia Delta Hardblack φέρνει μαζί της πληθώρα τεχνολογικών και στυλιστικών αλλαγών και καινοτομιών. Πρόκειται για μια έκδοση εξοπλισμού μοναδική στο είδος της.
Ξεκινώντας από την εξωτερική της εμφάνιση, η Delta Hardblack ξεχωρίζει πρώτα και πάνω από όλα με την αποκλειστική βαφή σε μαύρο ματ, ούσα το μοναδικό αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής που διαθέτει τη συγκεκριμένη βαφή. Η βαφή είναι ιδιαίτερη και ξεχωριστή όχι μόνο εμφανισιακά αλλά και παραγωγικά, καθώς απαιτεί μια ιδιαίτερη παραγωγική διαδικασία που διαρκεί περίπου 4 ώρες και συνοδεύεται από εκτενείς ποιοτικούς ελέγχους. Η Lancia είναι ο μοναδικός μαζικός κατασκευαστής αυτοκινήτων που διαθέτει τέτοια βαφή ως μέρος της κανονικής παραγωγικής διαδικασίας του αυτοκινήτου, αλλά και εντός του εργοστασίου στο οποίο παράγεται κανονικά το αυτοκίνητο.
Το μαύρο ματ φινίρισμα του αμαξώματος συνδυάζεται ιδανικά με τη μαύρη γυαλιστερή οροφή, τους επιχρωμιωμένους εξωτερικούς καθρέπτες, τη διπλή χρωμιωμένη απόληξη της εξάτμισης (στους κινητήρες 1.8 και 1.9) και τις sport ζάντες αλουμινίου 18” οι οποίες διατίθενται (προαιρετικά) και με μαύρο ματ φινίρισμα, αποκλειστική δυνατότητα της συγκεκριμένης έκδοσης. Στο εσωτερικό της Delta Hardblack συναντούμε τον πιο σπορ συνδυασμό δέρματος και Alcantara Starlite, σε μαύρο χρώμα με διακριτικές ασημί ραφές και λεπτομέρειες.
Η επιθετική εμφάνιση δε θα μπορούσε παρά να συμπληρώνεται από ένα σημαντικό τεχνολογικό πλεονέκτημα: τον νέο κινητήρα Multiair 1.4 140 hp S&S, o οποίος ντεμπουτάρει στο αμάξωμά της. Πρόκειται για έναν από τους κορυφαίους κινητήρες σε ό,τι αφορά την αναλογία εκπομπών ρύπων/ιπποδύναμης, αφού εκπέμπει μόλις 132 γραμμάρια διοξειδίου του άνθρακα ανά χιλιόμετρο (τα τέλη κυκλοφορίας αντιστοιχούν σε 132 €). Επιπλέον, χρειάζεται μόλις 5,7 λίτρα καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα σε συνδυασμένο κύκλο κίνησης, ενώ η μέγιστη ροπή που αποδίδει είναι 230 Nm στις μόλις 1.750 στροφές. Η λειτουργία του νέου αυτού κινητήρα υποστηρίζεται από το σύστημα Start&Stop, το οποίο διακόπτει αυτόματα τη λειτουργία του κινητήρα σε κάθε ακινητοποίηση και τον ενεργοποιεί ξανά με την εκκίνηση (υπάρχει η δυνατότητα απενεργοποίησης / ενεργοποίησης από τον οδηγό με το πάτημα του αντίστοιχου πλήκτρου). Ο κινητήρας συνοδεύεται από το νέο 6τάχυτο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων (C635) της Lancia το οποίο είναι ικανό να ανταπεξέλθει με επιτυχία στη μετάδοση έως και 35 kgm ροπής και αποτελεί το τελευταίο τεχνολογικό δημιούργημα της FPT (Fiat Powertrain Technologies) στα χειροκίνητα κιβώτια ταχυτήτων. Στο ταμπλώ της Delta Hardblack με τον κινητήρα Multiair παρούσα είναι και η ένδειξη αλλαγής ταχυτήτων (GSI – Gear Shift Indicator), που βοηθά τον οδηγό να κάνει τη βέλτιστη αλλαγή σχέσεων.
Ακόμη ένα τεχνολογικό ατού της Delta Hardblack αποτελεί η ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση RSS (Reactive Suspension System) που μεταβάλλει μέσω ειδικών αισθητήρων τις ρυθμίσεις της ανάρτησης εξασφαλίζοντας την καλύτερη δυνατή συμπεριφορά του αυτοκινήτου αναλόγως του τύπου του οδοστρώματος και του τρόπου οδήγησης που θα επιλέξει ο οδηγός. Τον ηλεκτρονικό έλεγχο της ανάρτησης συνοδεύει η λειτουργία Sport (επιλέγεται μέσω του ομώνυμου πλήκτρου στην κεντρική κονσόλα) όπου η απόκριση στο πεντάλ του γκαζιού γίνεται πιο άμεση, το τιμόνι βαραίνει αντίστοιχα ενώ στιγμιαία διατίθεται και μεγαλύτερη ροπή (overboost) σε απότομο πάτημα του γκαζιού. Η ίδια η ανάρτηση, ελέγχοντας τις διαμήκεις και εγκάρσιες ταλαντώσεις του αμαξώματος, εξασφαλίζει ακόμη περισσότερη σταθερότητα στη σπορ οδήγηση, αυξάνοντας τη συνολική πρόσφυση και την ταχύτητα εισόδου στις στροφές.
Στο βασικό εξοπλισμό περιλαμβάνεται ακόμη το σύστημα τηλεματικής Blue&MeTM με χειριστήρια στο τιμόνι, θύρα USB για media player, φωνητική καθοδήγηση και σύνδεση έως 5 κινητών τηλεφώνων. Από 25.500 ευρώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου