Η αγορά αυτοκινήτου κατέγραψε
επίπεδα που καταγράφονταν προ δεκαπενταετίας ή και πριν το
εξάμηνο του έτους η κατάσταση στις πωλήσεις των αυτοκινήτων εξελίχθηκε πολύ
χειρότερα
141.499 ταξινομήσεις το 2010, κινήθηκε δηλαδή σε1990. Το τελευταίο, με την πτώση να φθάνει το -62,6%.Η σύγκριση των
141.499 ταξινομήσεων του έτους, ως προς τον ετήσιο μέσο όρο των265.800
δυσμενή
αυξημένων πωλήσεων από την απόσυρση του φθινοπώρου του προηγουμένου έτους
της τελευταίας εξαετίας, δείχνει τη πτώση των πωλήσεων (-46,8%) λιγότερο, αφού συναθροίζονται οι πρώτοι τρεις μήνες του 2010, που, λόγω των,υπήρξαν σχετικά καλύτεροι
.Σημειώνεται μια φορά ακόμη ότι οι πιο πάνω συγκρίσεις αναφέρονται σε απόλυτους
αριθμούς
είναι ακόμη πιο δυσμενής
αυτοκίνητα μικρότερου κυβισμού
-όγκο- πωλήσεων και άρα δεν αποτυπώνουν τη μείωση σε αξία πωλήσεων, που, εξαιτίας της μετατόπισης του αγοραστικού ενδιαφέροντος σε/φορολογίας.Οι συνέπειες από τη δραματική μείωση των πωλήσεων για την αγορά αυτοκινήτου
υπήρξαν οδυνηρές
, αφού, με βάση επίσημα στοιχεία της ΕΛΛΣΤΑΤ, από τις αρχές του2009
έχουν χαθεί σχεδόν 15.000 θέσεις εργασίας στον ευρύτερο κλάδο του αυτοκινήτου(17%
του συνολικού δυναμικού).Τα δημοσιονομικά έσοδα από την αγορά
περασμένο έτος
έφθασε μόλις τα
, όπως ήταν επόμενο, καθηλώθηκαν κατά το. Το άθροισμα εσόδων Τέλους Ταξινόμησης και ΦΠΑ υπολογίζεται ότι550 εκατομμύρια ευρώ στο σύνολο του έτους, ενώ τα ίδια έσοδα το2009
ανήλθαν σε 940 εκατομμύρια ευρώ, όταν επίσης τα έτη 2007-2008 κυμαίνονταν σε1,4-1,5
υστέρηση των δημοσιονομικών εσόδων κατά
δις ευρώ. Συνεπώς, η κάμψη στην αγορά αυτοκινήτου είχε αποτέλεσμα την400 και πλέον εκατομμύρια ευρώ.Τα πρόσφατα ληφθέντα μέτρα απόσυρσης
επιμέρους διατάξεων είναι σε εξέλιξη
αυτοκινήτου
, για τα οποία η ολοκλήρωση των αναγκαίων, αναμένεται να αναθερμάνουν την αγορά. Από τον ετήσιο ρυθμό των περίπου 85-90.000 ταξινομήσεων που «έτρεχε»η αγορά το φθινόπωρο του περασμένου έτους
280.000
, όταν στο παρελθόν καταγράφονταν 270-και πλέον ταξινομήσεις, παράγοντες της αγοράς εκτιμούν ότι θα υπερβεί τις150.000,
μετριάζοντας δηλαδή την κάμψη σε λογικότερα επίπεδα (-40%).Η τόνωση της αγοράς αυτοκινήτου: α) θα ωφελήσει τους καταναλωτές, αφού θαμειωθούν οι τιμές ΗΗ Η τόνωση της αγοράς αυτοκινήτου: α) θα ωφελήσει τους καταναλωτές, αφού θα
μειωθούν οι τιμές
μειωθούν οι τιμές
βοηθήσει σημαντικά το περιβάλλον
οδηγηθούν στα διαλυτήρια
(που μόνον από τη μείωση φόρων θα κερδίσουν ως και € 3.000), β) θα, μιας και δεκάδες χιλιάδες παλιά αυτοκίνητα θα, γ) θα ανατάξει τα δημοσιονομικά έσοδα κατά 250εκατομμύρια ευρώ και δ
αυτό θα επηρεαστεί μόλις κατά
) δεν θα ανατρέψει την πρόοδο στο εμπορικό ισοζύγιο, αφού0,2-0,3%.Ως προς τις επιδόσεις των υπολοίπων αγορών οχημάτων το
η πολύ κακή κατάσταση στις αγορές των ελαφρών φορτηγών
μοτοσικλετών
οχήματα η φορολογία είναι σημαντική
επιβατικά αυτοκίνητα
θεωρεί επιβεβλημένο να συμπεριληφθούν στα πρόσφατα μέτρα απόσυρσης2010, πρέπει να επισημανθεί(-51,0%) και των(-57,8% στα δίκυκλα πλέον των 400 cc). Δεδομένου ότι και σε αυτά τα, ενώ ο στόλος είναι ακόμη πιο γερασμένος από τα(στα ελαφρά φορτηγά η μέση ηλικία είναι 14,6 έτη), ο ΣΕΑΑ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου