Δύο χρόνια μετά το λανσάρισμα του Punto Evo και την πετυχημένη πορεία των εκδόσεων MyLife στην αγορά, η γκάμα του Punto ανανεώνεται εισάγοντας νέα χαρακτηριστικά για τη νέα χρονιά. Με ένα μόνο "brand name" πλέον (Punto), που αντικατοπτρίζει και την ύπαρξη μιας ενιαίας εξωτερικής σχεδίασης, αλλά και ενιαίου χαρακτήρα γενικότερα, όπως αυτός προσδιορίζεται από το στιλ και την τεχνολογία, το νέο Punto εισάγει στην γκάμα και σημαντικά καινοτομικά στοιχεία, που ενισχύουν την απήχησή του στο νεανικό κοινό και διευρύνουν τις κατηγορίες πελατών στις οποίες απευθύνεται.
Το Punto 2012 επιβεβαιώνει όλα τα ελκυστικά χαρακτηριστικά που έκαναν τις προηγούμενες εκδόσεις του ιδιαίτερα επιτυχημένες σε όλες τις ευρωπαϊκές αγορές -είναι το πιο καλοπουλημένο αυτοκίνητο στην Ιταλία, ενώ συνολικά έχουν κατασκευαστεί περίπου 8,5 εκατομμύρια μονάδες από το 1993 (τη χρονιά του πρώτου λανσαρίσματος) μέχρι σήμερα- και τώρα αυξάνει περισσότερο τη δυναμική του προσωπικότητα με σημαντικές αισθητικές αναβαθμίσεις, μαζί με νέα εξωτερικά χρώματα και νέες ταπετσαρίες στα καθίσματα. Παράλληλα με την αισθητική του ανανέωση, θα προσφέρεται σύντομα και ο δικύλινδρος κινητήρας 85 HP 875 cc TwinAir που κέρδισε τον τίτλο "International Engine of the Year 2011" και ο επαναστατικός 85 HP 1.3 MultiJet 2, ο οποίος κάνει το ντεμπούτο του εδώ, κάνοντας το αυτοκίνητο ένα από τα ντιζελοκίνητα της κατηγορίας του με τις χαμηλότερες εκπομπές CO2.
Ανανεωμένο στιλ στο πνεύμα της «κομψότητας και δυναμισμού»
Εξωτερικά το Punto 2012 λανσάρει ένα νέο μπροστινό μέρος, που χαρακτηρίζεται από το βαμμένο στο χρώμα του αμαξώματος προφυλακτήρα και την τοποθέτηση των φλας παράλληλα με τις εισαγωγές αέρα. Στο πίσω μέρος ένα ανάγλυφο στοιχείο ορίζει μια ζώνη που ξεχωρίζει την περιοχή της πινακίδας κυκλοφορίας. Στο εσωτερικό νέες επενδύσεις τονίζουν το κομψό στιλ του αυτοκινήτου, η κεντρική κονσόλα διαφοροποιείται ανάλογα με το επίπεδο του εξοπλισμού, ενώ τις αισθητικές αλλαγές ολοκληρώνουν νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών. Το νέο Punto θα προσφέρεται με 4 νέα μεταλλικά χρώματα και 1 περλέ μεταλλικό: γκρι Fascination, τιρκουάζ Profound, κόκκινο Elegant, πορτοκαλί από τον Μάρτιο και, αποκλειστικά για τις εκδόσεις Twinair από τον Μάιο, πράσινο Lime.
Eco Drive: 0.9 TwinAir 85 HP για νέα οδηγική απόλαυση
Το Fiat Punto συνεχίζει να αποτελεί σημείο αναφοράς για τους κινητήρες του, είτε μιλάμε για τους diesel (Multijet), είτε για τους βενζινοκινητήρες (MultiAir), που συνδυάζουν την καινοτομία και τις επιδόσεις με τη φιλικότητα προς το περιβάλλον. Άλλωστε το αυτοκίνητο προσφέρει 10 κινητήρες που διακρίνονται και για την κορυφαία τους τεχνολογία και για τις επιδόσεις τους. Μετά την απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη αυξάνεται κατακόρυφα η σημασία του Multijet 1.3 των 85 ίππων, ενός κορυφαίου σε τεχνολογία και απόδοση πετρελαιοκινητήρα, με εξαιρετικά στοιχεία οικονομίας και οικολογίας, που παρουσιάζεται ακόμα περισσότερο βελτιωμένος για το 2012. Χάρη σε δύο νέες τεχνολογίες, Intelligent Alternator (που βελτιστοποιεί τη φόρτιση της μπαταρίας στη διάρκεια των φάσεων που διακόπτεται η παροχή καυσίμου στον κινητήρα) και Intelligent Flow (που βελτιστοποιεί την ψύξη χάρη σε μια αντλία λαδιού με μεταβλητή χωρητικότητα), οι εκπομπές CO2 έχουν μειωθεί σε μόλις 90 g/km, κάτι που απαλλάσσει τη συγκεκριμένη έκδοση από τα τέλη κυκλοφορίας.
Για το 2012 υπάρχει και μια σημαντική προσθήκη στην γκάμα, ο TwinAir Turbo 0.9 των 85 ίππων, που πετυχαίνει τον τέλειο συνδυασμό μεταξύ της φιλικότητας προς το περιβάλλον (98 g/km CO2) και της οδηγικής απόλαυσης (85 ίπποι στις 5500 στροφές και ροπή 145 Nm στις 2000 στροφές) και ο οποίος αναμένεται να είναι διαθέσιμος στην ελληνική αγορά τον Μάιο, αντικαθιστώντας τον 1.4 των 77 ίππων (ο οποίος θα συνεχίσει να διατίθεται μόνο στην έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο). Ο συγκεκριμένος κινητήρας, μάλιστα, προσφέρει δυο δυνατότητες λειτουργίας, μέσω της επιλογής τους από το αντίστοιχο μπουτόν στο ταμπλό. Μια επιλογή Normal που αναδεικνύει την πλήρη ισχύ του κινητήρα και το ζωντανό του πνεύμα, αλλά και μια επιλογή Eco, που περιορίζει τη ροπή, μειώνει την κατανάλωση και επιτρέπει μια πιο φιλική προς το περιβάλλον και οικονομική οδήγηση.
Eco Fun: 85 HP 0.9 TwinAir για οδηγική απόλαυση
Ο κινητήρας TwinAir συνδυάζει τη μοντέρνα τεχνολογία των MultiAir που δημιουργήθηκε από τη Fiat Powertrain με την αντίληψη του "downsizing" και το αποτέλεσμα είναι ένας χαμηλού κυβισμού κινητήρας (875 κ.εκ.) που συνδυάζει έξοχες επιδόσεις με χαμηλή κατανάλωση. Η ειδική ρύθμιση του κινητήρα και ο συνδυασμός του με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων δίνει στο Punto 2012 TwinAir μια τέλεια ισορροπία μεταξύ της φιλικότητας προς το περιβάλλον και οδηγικής απόλαυσης.
Επικοινωνία και ησυχία
Ο κινητήρας TwinAir έχει προσεχτεί ιδιαίτερα από τους μηχανικούς εξέλιξής του στο θέμα της ησυχίας και της απομόνωσης των θορύβων από την καμπίνα των επιβατών. Η ομάδα των μηχανικών που τον δημιούργησε, θέλησε να δώσει τον ήχο που χαρακτηρίζει ένα δικύλινδρο σύνολο χωρίς όμως τους κραδασμούς που συνδέονται με τη λειτουργία των δικύλινδρων εν σειρά κινητήρων. Για να επιτευχθεί αυτό χρησιμοποιήθηκε η κορυφαία τεχνολογία σήμερα, μιας και το αυτοκίνητο θέλει να προσφέρει αξέχαστες στιγμές οδηγικής απόλαυσης και ηρεμίας στους επιβάτες του.
10 κινητήρες απαντούν σε κάθε ζήτηση
Η τεχνολογική υπεροχή του Fiat Punto 2012 βρίσκεται πάνω από όλα στην εξαιρετική γκάμα των κινητήρων του, που μετράει 10 μοντέρνους και τεχνολογικά προηγμένους κινητήρες βενζίνης, βενζίνης/LPG, βενζίνης/μεθανίου ή diesel. Οι κινητήρες συνδυάζονται με χειροκίνητα κιβώτια 5 ή 6 ταχυτήτων ή με το κιβώτιο Dualogic.
Οι ακόλουθοι κινητήρες θα είναι διαθέσιμοι με το Punto του 2012:
Βενζίνης
Ισορροπία και ταμπεραμέντο είναι και οι κυρίαρχες λέξεις για τον 105 HP 1.4 MultiAir. Είναι κι αυτός προδιαγραφών Euro 5 και έχει εκπομπές CO2 133 g/km (και μέση τυποποιημένη κατανάλωση 5,7 λίτρα ανά 100 χλμ.). Οι επιδόσεις του είναι υπέροχες: για τα 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται 10,8 δλ. και η τελική του ταχύτητα είναι 185 χλμ./ώρα. Η παράδοση της Fiat στους κινητήρες συνεχίζεται.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ 0.9 TWINAIR TURBO 85 HP
Το Punto 2012 επιβεβαιώνει όλα τα ελκυστικά χαρακτηριστικά που έκαναν τις προηγούμενες εκδόσεις του ιδιαίτερα επιτυχημένες σε όλες τις ευρωπαϊκές αγορές -είναι το πιο καλοπουλημένο αυτοκίνητο στην Ιταλία, ενώ συνολικά έχουν κατασκευαστεί περίπου 8,5 εκατομμύρια μονάδες από το 1993 (τη χρονιά του πρώτου λανσαρίσματος) μέχρι σήμερα- και τώρα αυξάνει περισσότερο τη δυναμική του προσωπικότητα με σημαντικές αισθητικές αναβαθμίσεις, μαζί με νέα εξωτερικά χρώματα και νέες ταπετσαρίες στα καθίσματα. Παράλληλα με την αισθητική του ανανέωση, θα προσφέρεται σύντομα και ο δικύλινδρος κινητήρας 85 HP 875 cc TwinAir που κέρδισε τον τίτλο "International Engine of the Year 2011" και ο επαναστατικός 85 HP 1.3 MultiJet 2, ο οποίος κάνει το ντεμπούτο του εδώ, κάνοντας το αυτοκίνητο ένα από τα ντιζελοκίνητα της κατηγορίας του με τις χαμηλότερες εκπομπές CO2.
Ανανεωμένο στιλ στο πνεύμα της «κομψότητας και δυναμισμού»
Εξωτερικά το Punto 2012 λανσάρει ένα νέο μπροστινό μέρος, που χαρακτηρίζεται από το βαμμένο στο χρώμα του αμαξώματος προφυλακτήρα και την τοποθέτηση των φλας παράλληλα με τις εισαγωγές αέρα. Στο πίσω μέρος ένα ανάγλυφο στοιχείο ορίζει μια ζώνη που ξεχωρίζει την περιοχή της πινακίδας κυκλοφορίας. Στο εσωτερικό νέες επενδύσεις τονίζουν το κομψό στιλ του αυτοκινήτου, η κεντρική κονσόλα διαφοροποιείται ανάλογα με το επίπεδο του εξοπλισμού, ενώ τις αισθητικές αλλαγές ολοκληρώνουν νέας σχεδίασης ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών. Το νέο Punto θα προσφέρεται με 4 νέα μεταλλικά χρώματα και 1 περλέ μεταλλικό: γκρι Fascination, τιρκουάζ Profound, κόκκινο Elegant, πορτοκαλί από τον Μάρτιο και, αποκλειστικά για τις εκδόσεις Twinair από τον Μάιο, πράσινο Lime.
Eco Drive: 0.9 TwinAir 85 HP για νέα οδηγική απόλαυση
Το Fiat Punto συνεχίζει να αποτελεί σημείο αναφοράς για τους κινητήρες του, είτε μιλάμε για τους diesel (Multijet), είτε για τους βενζινοκινητήρες (MultiAir), που συνδυάζουν την καινοτομία και τις επιδόσεις με τη φιλικότητα προς το περιβάλλον. Άλλωστε το αυτοκίνητο προσφέρει 10 κινητήρες που διακρίνονται και για την κορυφαία τους τεχνολογία και για τις επιδόσεις τους. Μετά την απελευθέρωση της πετρελαιοκίνησης στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη αυξάνεται κατακόρυφα η σημασία του Multijet 1.3 των 85 ίππων, ενός κορυφαίου σε τεχνολογία και απόδοση πετρελαιοκινητήρα, με εξαιρετικά στοιχεία οικονομίας και οικολογίας, που παρουσιάζεται ακόμα περισσότερο βελτιωμένος για το 2012. Χάρη σε δύο νέες τεχνολογίες, Intelligent Alternator (που βελτιστοποιεί τη φόρτιση της μπαταρίας στη διάρκεια των φάσεων που διακόπτεται η παροχή καυσίμου στον κινητήρα) και Intelligent Flow (που βελτιστοποιεί την ψύξη χάρη σε μια αντλία λαδιού με μεταβλητή χωρητικότητα), οι εκπομπές CO2 έχουν μειωθεί σε μόλις 90 g/km, κάτι που απαλλάσσει τη συγκεκριμένη έκδοση από τα τέλη κυκλοφορίας.
Για το 2012 υπάρχει και μια σημαντική προσθήκη στην γκάμα, ο TwinAir Turbo 0.9 των 85 ίππων, που πετυχαίνει τον τέλειο συνδυασμό μεταξύ της φιλικότητας προς το περιβάλλον (98 g/km CO2) και της οδηγικής απόλαυσης (85 ίπποι στις 5500 στροφές και ροπή 145 Nm στις 2000 στροφές) και ο οποίος αναμένεται να είναι διαθέσιμος στην ελληνική αγορά τον Μάιο, αντικαθιστώντας τον 1.4 των 77 ίππων (ο οποίος θα συνεχίσει να διατίθεται μόνο στην έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο). Ο συγκεκριμένος κινητήρας, μάλιστα, προσφέρει δυο δυνατότητες λειτουργίας, μέσω της επιλογής τους από το αντίστοιχο μπουτόν στο ταμπλό. Μια επιλογή Normal που αναδεικνύει την πλήρη ισχύ του κινητήρα και το ζωντανό του πνεύμα, αλλά και μια επιλογή Eco, που περιορίζει τη ροπή, μειώνει την κατανάλωση και επιτρέπει μια πιο φιλική προς το περιβάλλον και οικονομική οδήγηση.
Eco Fun: 85 HP 0.9 TwinAir για οδηγική απόλαυση
Ο κινητήρας TwinAir συνδυάζει τη μοντέρνα τεχνολογία των MultiAir που δημιουργήθηκε από τη Fiat Powertrain με την αντίληψη του "downsizing" και το αποτέλεσμα είναι ένας χαμηλού κυβισμού κινητήρας (875 κ.εκ.) που συνδυάζει έξοχες επιδόσεις με χαμηλή κατανάλωση. Η ειδική ρύθμιση του κινητήρα και ο συνδυασμός του με ένα χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων δίνει στο Punto 2012 TwinAir μια τέλεια ισορροπία μεταξύ της φιλικότητας προς το περιβάλλον και οδηγικής απόλαυσης.
Επικοινωνία και ησυχία
Ο κινητήρας TwinAir έχει προσεχτεί ιδιαίτερα από τους μηχανικούς εξέλιξής του στο θέμα της ησυχίας και της απομόνωσης των θορύβων από την καμπίνα των επιβατών. Η ομάδα των μηχανικών που τον δημιούργησε, θέλησε να δώσει τον ήχο που χαρακτηρίζει ένα δικύλινδρο σύνολο χωρίς όμως τους κραδασμούς που συνδέονται με τη λειτουργία των δικύλινδρων εν σειρά κινητήρων. Για να επιτευχθεί αυτό χρησιμοποιήθηκε η κορυφαία τεχνολογία σήμερα, μιας και το αυτοκίνητο θέλει να προσφέρει αξέχαστες στιγμές οδηγικής απόλαυσης και ηρεμίας στους επιβάτες του.
10 κινητήρες απαντούν σε κάθε ζήτηση
Η τεχνολογική υπεροχή του Fiat Punto 2012 βρίσκεται πάνω από όλα στην εξαιρετική γκάμα των κινητήρων του, που μετράει 10 μοντέρνους και τεχνολογικά προηγμένους κινητήρες βενζίνης, βενζίνης/LPG, βενζίνης/μεθανίου ή diesel. Οι κινητήρες συνδυάζονται με χειροκίνητα κιβώτια 5 ή 6 ταχυτήτων ή με το κιβώτιο Dualogic.
Οι ακόλουθοι κινητήρες θα είναι διαθέσιμοι με το Punto του 2012:
Βενζίνης
- 85 HP 0.9 TwinAir Turbo E5 Start&Stop
- 69 HP 1.2 8v E5 (με ή χωρίς Start&Stop)
- 77 HP 1.4 8v E5 Start&Stop (μηχανικό κιβώτιο ή αυτόματο κιβώτιο Dualogic)
- 105 HP 1.4 MultiAir 16v E5 Start&Stop
- 135 HP 1.4 MultiAir Turbo 16v E5 Start&Stop
- 75 HP 1.3 MultiJet 2 16v E5 (με ή χωρίς Start&Stop)
- 85 HP 1.3 MultiJet 2 16v E5 Start&Stop
- 95 HP 1.3 MultiJet 2 16v E5 Start&Stop (με αυτόματο κιβώτιο Dualogic)
- 70 HP 1.4 8v βενζίνης-μεθανίου E5
- 77 HP 1.4 8v βενζίνης-LPG E5
Ισορροπία και ταμπεραμέντο είναι και οι κυρίαρχες λέξεις για τον 105 HP 1.4 MultiAir. Είναι κι αυτός προδιαγραφών Euro 5 και έχει εκπομπές CO2 133 g/km (και μέση τυποποιημένη κατανάλωση 5,7 λίτρα ανά 100 χλμ.). Οι επιδόσεις του είναι υπέροχες: για τα 0-100 χλμ./ώρα χρειάζεται 10,8 δλ. και η τελική του ταχύτητα είναι 185 χλμ./ώρα. Η παράδοση της Fiat στους κινητήρες συνεχίζεται.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ 0.9 TWINAIR TURBO 85 HP
KINHTHPAΣ | 85 HP 0.9 Turbo TwinAir (βενζίνη) |
Χωρητικότητα (κ.εκ.) | 875 |
Κύλινδροι/διάταξη | 2 εν σειρά |
Iσχύς (ίπποι) | 85 |
Σ.α.λ. | 5500 |
Ροπή (kgm) | 14,8 |
Σ.α.λ. | 2000 |
ΜΕΤΑΔΟΣΗ | Χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων |
ΑΝΑΡΤΗΣΗ | |
Εμπρός | Γόνατα MacPherson |
Πίσω | Ημιάκαμπτος άξονας |
ΦΡΕΝΑ | |
Εμπρός | Αεριζόμενοι δίσκοι |
Πίσω | Ταμπούρα |
ΔΙΑΣΤAΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΡΗ | |
Μήκος x Πλάτος x Ύψος (mm) | 4065x1687x1490 |
Μεταξόνιο (mm) | 2510 |
Βάρος (kg) | 1075 (3θ)/1090 (5θ) |
Χώρος αποσκευών (dm3) | 270-1030 |
ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ | ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗ ΤΙΜΗ (€) |
1.2 69hp Pop 3θυρο | 11.500 |
1.2 69hp Pop 5θυρο | 11.900 |
1.2 69hp Easy 3θυρο | 12.200 |
1.2 69hp Easy 5θυρο | 12.600 |
1.4 77hp Easy 3θυρο MTA (S&S) | 13.400 |
1.4 77hp Easy 5θυρο MTA (S&S) | 13.800 |
1.4 105hp Easy 3θυρο (S&S + ESP) | 13.900 |
1.4 105hp Easy 5θυρο (S&S + ESP) | 14.300 |
1.4 105hp Lounge 3θυρο (S&S + ESP) | 14.800 |
1.4 105hp Lounge 5θυρο (S&S + ESP) | 15.200 |
1.4 135hp Lounge 3θυρο (S&S + ESP) | 16.300 |
1.4 135hp Lounge 5θυρο (S&S + ESP) | 16.700 |
1.3 MtJ 75hp 3θυρο | 13.700 |
1.3 MtJ 75hp 5θυρο | 14.100 |
1.3 MtJ 85hp 3θυρο (S&S, ESP) | 14.900 |
1.3 MtJ 85hp 5θυρο (S&S, ESP) | 15.300 |
1.3 MtJ 95hp 3θυρο ΜΤΑ (S&S, ESP) | 16.300 |
1.3 MtJ 95hp 5θυρο ΜΤΑ (S&S, ESP) | 16.700 |
1.4 77hp Easy 3θυρο LPG | 14.900 |
1.4 77hp Easy 5θυρο LPG | 15.300 |
1.4 77hp Easy 3θυρο CNG | 17.000 |
1.4 77hp Easy 5θυρο CNG | 17.400 |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου