Πέμπτη 3 Νοεμβρίου 2011

Peugeot 208: ΑΝΑ-ΓΕΝΝΗΣΗ

Άνοιξη 2012: η Peugeot θα παρουσιάσει το νέο της μοντέλο στην κατηγορία "B". Θα είναι
διαθέσιμο σε δύο ξεχωριστά αμαξώματα : 3-θυρο και 5-θυρο.
Σήμερα, δημιουργώντας ένα αυτοκίνητο που είναι ικανό να προσελκύσει μια ένα ευρύ
καταναλωτικό κοινό με νέες απαιτήσεις, η Peugeot αποδεικνύει ότι η απλή ανανέωση του
αυτοκινήτου δεν είναι αρκετή. Από την αρχή το σχέδιο «Α9» υιοθέτησε τις πιο φιλόδοξες
προδιαγραφές που έχει ποτέ χρησιμοποιήσει η Μάρκα, για να δημιουργήσει ένα αυτοκίνητο που
αντιπροσωπεύει πραγματικά μία νέα γενιά αυτοκινήτων.
Η Peugeot δεν δίστασε να ξαναγράψει τους κανόνες, με διάθεση να επανεφεύρει τις αξίες πάνω
στις οποίες χτίστηκε η επιτυχία των θρυλικών 205, 206 και 207, και να τις "
να δημιουργήσει το Peugeot 208. ελαφρύ(110 kg ελαφρύτερο κατάμέσο όρο σε–73 kg με μία γκάμα που ξεκινάστα 975 kg),
αεροδυναμικό
σε ύψος. Αυτάτα προτερήματα τονίζονται απότον
περισσότερο χώρο στιςπίσω θέσεις(
dm
Το 208 προσωποποιείκαι εξευγενίζει τους
εμπρόςγρίλια, οπτικήυπογραφήτων εμπρόςφώτων, πίσω φώτα σε σχήμα ‘boomerang’ –κάθε
λεπτομέρεια έχει σχεδιαστείμε απόλυτη συνάφεια με την ισορροπία του αυτοκινήτου, που βασίζεται
σε μία σπονδυλικήστήλη, ορατήακόμη και στην οροφή
(Cd με τιμή0.29, CdA με τιμή0.61), και με μικρέςδιαστάσεις(-7 cm σεμήκος, -1 cmιδιαίτερααυξημένοχώροεπιβατών, με+5 cm σταγόνατα) και με μεγαλύτερο χώρο αποσκευών (+153 σε όγκο), απόδειξη τηςβελτιστοποιημένηςαρχιτεκτονικήςαπόδοσης. νέουςαισθητικούςκώδικεςτηςΜάρκας Αιωρούμενη’Σμιλευμένο αθλητικό αγνόκαι
εκλεπτυσμένο
διαφορετικάαμαξώματα έχουν επεξεργαστείμε εντελώςδιαφορετικότρόπο.
Στο εσωτερικόσυνεχίζονται οι καινοτομίες ακριβώςόπωςκαι στον εξωτερικόσχεδιασμό Μία
πραγματική
πολιτισμικών δεδομένων, η θέση οδήγησηςέχει
επικοινωνεί με τουςεπιβάτεςκαι συμβάλλει στην πρακτικότητα, την ασφάλεια, την ποιότητα και
την αγνότητα του
Επιτυγχάνονταςκατάμέσο όρο
ηγείται στην κατηγορία του. Η τεχνολογία κινητήρων τελευταίαςγενιάςκαι η
Με πέντε εκδόσεις τέσσεριςαπότιςοποίεςείναι εξοπλισμένεςμε το νέαςγενιάςσύστημα Stop &
Start (e-HDi), η γκάμα diesel ξεκινάμε εκπομπές87 g/km CO
εκπομπέςρύπων
εκπομπέςCO2 κατά34 g/km χαμηλότερεςαπότο 207, το 208χρήσητουσυστήματοςμικρουβριδισμούe-HDi σχεδόνσεόλεςτιςεκδόσεις έρχονται να προστεθούν στο μειωμένο βάροςκαι στην εξαιρετικήαεροδυναμικήτου αυτοκινήτου.2 και κατανάλωση 3.4 l /100 km, ενώοιποτέδενξεπερνούντα99 g!
Το 208 παρουσιάζει μία νέα γκάμα
ιδιαίτερα αποδοτικοί με γκάμα που ξεκινάμε εκπομπές
3-κύλινδρωνκινητήρωνβενζίνης, 1.0 και 1.2 l VTi, που είναι99 g/km CO2, και κατανάλωση καυσίμου 4.3 l
/100 km. Το 208 όμωςδεν σταματάεδώ Με χρήση
σύνολο του ανεμιστήρα του κυκλώματοςψύξηςτου αυτοκινήτου είναι κατασκευασμένα
πετρελαίου τη χρονιά
25% "πράσινωνυλικών (ανακυκλωμένα ήφυσικάυλικά που αποτελούν την πλειοψηφία των πολυμερών, βάζουν το 208 σε μίανέαεποχήαναφορικάμετηνοικολογικήπροσέγγιση. Σε παγκόσμια πρώτη, ο πίσω προφυλακτήραςκαι τοεξολοκλήρουαπότέτοια υλικά Αυτότο είδοςτου προφυλακτήρα επιτρέπει την εξοικονόμηση 1600 τόνων
ρήξησε σχέση με το παρελθόν, πέραν των αναγνωρισμένων τεχνικών περιορισμών καιεπανασχεδιαστείαπότηναρχήγια να γίνει απόλυταφυσικήκαιξεκάθαρη. Τοποθετημένοςπίσω απότο μικρότιμόνι, βρίσκεται έναςπίνακαςοργάνων«head up», ενώστην κεντρικήκονσόλα κυριαρχείμία μεγάληοθόνηαφής. Αυτότο σύνολοεσωτερικούσχεδιασμού, όπωςεπίσηςκαι στην οδηγικήαπόλαυση.
, με σχεδιασμόπου οδηγείτη Μάρκα προςμια ανανεωμένηκαιμοντέρναελκυστικήεμφάνιση, υποδηλώνονταςαισθησιασμόκαιενέργεια ηρεμίακαιπαιχνιδιάρικοπνεύμα. Τα δύο

Το 208 ενσωματώνει τιςαρχέςτηςευελιξίαςκαι τηςαποτελεσματικότητας Οι αρχικέςτεχνικέςεπιλογέςδημιουργούν ένα αυτοκίνητο που είναι
σύγκριση με το 207, μείωση που μπορείνα φτάσει έως
ανα-γεννήσει", για

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου