Η Opel συνεχίζει την ανοδική πορεία της στην αγορά του αυτοκινήτου. Το μερίδιό της στην Ευρωπαϊκή αγορά αυξήθηκε και πάλι το Μάρτιο φτάνοντας το 6,9% συγκριτικά με το 6,7% τον αντίστοιχο περσινό μήνα. Αυτό σημαίνει ότι η εταιρία προοδεύει συνεχώς επί πέντε μήνες. Οι πωλήσεις της Opel το Μάρτιο αυξήθηκαν σε 22 από τις 27 Ευρωπαϊκές χώρες συγκριτικά με πέρσι, ανάμεσά τους και μεγάλες αγορές όπως Γερμανία, Βρετανία, Γαλλία, Ιταλία, Ισπανία, Ρωσία και Τουρκία.
Στην Ελλάδα η Opel το 1ο τρίμηνο, βρίσκεται στην 1η θέση των πωλήσεων λιανικής, και το Οpel Corsa 1ο μοντέλο σε πωλήσεις λιανικής στην αγορά, με μερίδια 11,1% και 15,7% αντίστοιχα. Επίσης, τα Opel Astra, Insignia και Μeriva βρίσκονται στην κορυφή των πωλήσεων λιανικής της κατηγορίας τους.
«Η τάση πωλήσεων άλλαξε προς το τέλος της περσινής χρονιάς και τώρα διαβλέπουμε την αρχή μιας μακροπρόθεσμης ανάπτυξης, κρίνοντας από τα αποτελέσματά μας το 1ο τρίμηνο του 2011» δήλωσε ο Alain Visser, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων, Μάρκετινγκ & Aftersales της Adam Opel AG. «Τα νέα μοντέλα μας όπως το Meriva και το Astra Sports Tourer, ικανοποιούν άριστα τις προσδοκίες και ανάγκες των πελατών σε όλη την Ευρώπη. Επιπλέον, η ανανέωση του Corsa έχει αποδώσει οφέλη». Καθώς ο όγκος νέων παραγγελιών αυξάνεται, ο Visser εκτιμά ότι η θετική τάση στις πωλήσεις θα διατηρηθεί.
Ο Visser θεωρεί ότι ο τρέχων δημόσιος διάλογος για περιβαλλοντικά θέματα είναι σημαντικός για την επιτυχία της Opel στην αγορά. «Η εταιρία μας έχει μακρά παράδοση στη δημιουργία αποδοτικών αυτοκινήτων με ελκυστική εμφάνιση και ευελιξία χρήσης» σχολιάζει. «Το ηλεκτρικό Ampera που θα κυκλοφορήσει αργότερα μέσα στη χρονιά θα ενισχύσει τη θέση μας».
Η αύξηση μεριδίου αγοράς της Opel το Μάρτιο του 2011 ήταν 0,2 ποσοστιαίες μονάδες παραπάνω συγκριτικά με το Μάρτιο του 2010, δηλαδή μία αύξηση όγκου πωλήσεων της τάξεως του 4,3% ή 6.145 μονάδες. Το αποτέλεσμα του πρώτου τριμήνου δείχνει μία άνοδο 8,4% σε σχέση με πέρσι, που μεταφράζεται σε αυξημένο όγκο πωλήσεων 24.712 οχημάτων. Το Ευρωπαϊκό μερίδιο αγοράς της Opel το πρώτο τρίμηνο ήταν 6,4%.
Στην Ελλάδα η Opel το 1ο τρίμηνο, βρίσκεται στην 1η θέση των πωλήσεων λιανικής, και το Οpel Corsa 1ο μοντέλο σε πωλήσεις λιανικής στην αγορά, με μερίδια 11,1% και 15,7% αντίστοιχα. Επίσης, τα Opel Astra, Insignia και Μeriva βρίσκονται στην κορυφή των πωλήσεων λιανικής της κατηγορίας τους.
«Η τάση πωλήσεων άλλαξε προς το τέλος της περσινής χρονιάς και τώρα διαβλέπουμε την αρχή μιας μακροπρόθεσμης ανάπτυξης, κρίνοντας από τα αποτελέσματά μας το 1ο τρίμηνο του 2011» δήλωσε ο Alain Visser, Αντιπρόεδρος Πωλήσεων, Μάρκετινγκ & Aftersales της Adam Opel AG. «Τα νέα μοντέλα μας όπως το Meriva και το Astra Sports Tourer, ικανοποιούν άριστα τις προσδοκίες και ανάγκες των πελατών σε όλη την Ευρώπη. Επιπλέον, η ανανέωση του Corsa έχει αποδώσει οφέλη». Καθώς ο όγκος νέων παραγγελιών αυξάνεται, ο Visser εκτιμά ότι η θετική τάση στις πωλήσεις θα διατηρηθεί.
Ο Visser θεωρεί ότι ο τρέχων δημόσιος διάλογος για περιβαλλοντικά θέματα είναι σημαντικός για την επιτυχία της Opel στην αγορά. «Η εταιρία μας έχει μακρά παράδοση στη δημιουργία αποδοτικών αυτοκινήτων με ελκυστική εμφάνιση και ευελιξία χρήσης» σχολιάζει. «Το ηλεκτρικό Ampera που θα κυκλοφορήσει αργότερα μέσα στη χρονιά θα ενισχύσει τη θέση μας».
Η αύξηση μεριδίου αγοράς της Opel το Μάρτιο του 2011 ήταν 0,2 ποσοστιαίες μονάδες παραπάνω συγκριτικά με το Μάρτιο του 2010, δηλαδή μία αύξηση όγκου πωλήσεων της τάξεως του 4,3% ή 6.145 μονάδες. Το αποτέλεσμα του πρώτου τριμήνου δείχνει μία άνοδο 8,4% σε σχέση με πέρσι, που μεταφράζεται σε αυξημένο όγκο πωλήσεων 24.712 οχημάτων. Το Ευρωπαϊκό μερίδιο αγοράς της Opel το πρώτο τρίμηνο ήταν 6,4%.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου